Birthday ***

Idag kommer bli en FET dag. Min lillasyster fyller år = Massa tårta, chokladbollar, tårta, dricka, kakor osv. Man kan inte annat än älska dessa gulddagar! Bjöd även över rebbaN för en liten tårtbit på kvällskvisten, man måste ju vara snäll med kryckmongot!

Slutade typ 11 idag och nu ligger jag hemma i min säng och har precis städat undan lite på rummet! Funderar på att dra mig ner mot staden med rebecca snart. Kanske ska vara en EXTRA snäll syster och köpa en till liten överraskning till födelsedagsbarnet... hmm.. Det får nog bli så! Jag menar Michelle är inte speciellt svår att köpa presenter till. Hon är en fåfäng 9 åring som är wannabe mig, hehehe.


En gammal bild på mig o lillstumpan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0