Kom igen broe, can you feel the floooow?

HOLA AMIGOS!

Har precis kommit hem från en biltur med mamsen, men det var inte vilken biltur som helst... Självaste Izor var nämligen chauffören ( och fråga mig inte varför jag pratar om mig själv i tredjeperson). Gick finfint med körningen och sen plockade vi upp Michan från hennes fotbollsträning och åkte förbi Hemköp för att handla lite karra, gött.

Nu ska jag plugga lite innan BB börjar. Och appropå BB... Låten dom gjorde sitter verkligen fast i mitt huvve nu. Därför ska jag dela med mig av den till er mina favvo FANS så ni också kan få lite omedveten plågning i era skallar!




" Är ni med JAO, in the club JAO"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0