TRAUMA

Aloha!

Har precis kommit hem från bion! Såg " I am number four " med moe. Den var naajs, speciellt Alex... MHMHMHM<3

Men så händer det som inte får hända...... Jag vandrar själv ner mot Navet. Hjärtat i halsgropen och nycklarna i handen, man vet ju aldrig vilka typer man kan stöta på nere vid Navet... Precis när jag passerar moppeparkeringen får jag syn på en stor grå/svart sak mitt framför mig. Min första tanke var ju såklart att det var något skräp eller liknande, men plötsligt så börjar "den" röra sig. JAG STÅR ALLTSÅ MITT EMOT EN LIVS LEVANDE RÅTTA. Kroppen är ca 1 decimeter och sen kan du ju lägga till en extra decimeter på svansen.... Fyfan. Jag drabbas ju såklart av panik och smyger bortåt i hopp om att han själv ska göra detsamma, men han står still den jäveln och jag börja löpa som en stucken gris. Tillslut når jag Navet och faran är över, men ni ska veta hur hemskt detta var. Sedan var jag ju tvungen att dela med mig av min traumatiska upplevelse till Moa och vet ni vad den jäveln säger???

Moa:
HAHAHAHAHAHA
du är så n00b
själv så hade man ju startat fight



Ärligt moa, hade du verkligen startat en fight med denna varelse??

Kommentarer
Postat av: elon

hahaha orkar inte

2011-04-20 @ 23:22:50
URL: http://genbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0