Brandbil, tomatfejs osv.

Fastnade vid oth.... igen. Jag är ännu osäker på om jag ska dela med mig av min lilla incident............

Men OKEJ! Jag gör det. Men ni ska veta att jag är väldigt generös nu.

Iallafall. Idag på lunchen så belsutade jag, anki, elin, katja och stina för att sätta oss i bibloteket och äta för resten av matsalen var full. Väl där var det några tjejor som satt något bord bort men tänkte inte mer på det. Vi kom in på något samtals ämne om bananer och choklad(?), fråga mig inte varför..... IALLAFALL så skulle jag berätta för dom vad som hänt mig en gång när jag hade ätit bananer och choklad i galtström på ett läger i 6:an........ Fuck varför berättar jag det här egentligen?? Om jag säger så här , jag fick jätte ont i magen och var tvungen att besöka en toalett som låg i typ ett torp bredvid våra tält som vi sov i. När jag skulle berätta detta för tjejorna när vi åt var jag något grövre och med min tendens till att prata högt lyckades jag kläcka ut över hela biblioteket " JAG FICK VÄRSTA RÄNNSKITAN NÄR JAG ÅT DE!! " Jag kommer på mig själv någon sekund efter och kollar bak... TRO PÅ FAN ATT DET STÅR NÅGON KILLE DÄR SOM GÅR I 3:an............. Seriöst, jag blev ett tomatfejs. Och anki, katja, stina o elin håller ju inte heller direkt masken och börjar skratta. HAN BÖRJAR SKRATTA och jag dör litegranna.

Det värsta är sen när jag sitter vid ett bord vid våra skåp så ser jag hur någon kille ( även detta en 3:a) pekar på mig o ba " Vare hon??" till hans kompis som såklart var den här jävla killen som hade för stora öron.......... Snacka om att det satt fel kille i biblioteket. Lika bra att jag sätter upp skyltar över hela skolan " JA, jag fick rännskita på ett läger i 6:an" Innan den där killen gör om historian totally ;)

Aja. Känner mig ganska exposed just nu faktiskt.. Kanske inte alls lät pinsamt i era öron ( ögon kanske jag borde säga?) Men det var det faktiskt. Fuck life sometimes!

Aja, ska drömma om bananer o choklad nu. Gnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0