...

Kukliv......

För det första satt jag under en väldigt lång tid bara för att jag skulle komma på vad jag skulle skriva i mitt inlägg ( måste ju hålla er vid liv) och det var minst sagt ansträngande men framförallt stressigt med tanke på tidsbegränsningen ( Big Brother står nämligen på kvällens schema).

Sedan när jag skrivit detta inlägg lagomt för att inta TV soffan råkar jag på något jävla vänster ta bort hela texten......................... SÅ just nu är jag inte på mitt bästa humör. Har bestämt mig för att ta ut min ilska på någon och just nu finns bara mamma eller trolli tillhands... ( Trolli är min hund för alla som inte är så insatt och JA han heter verkligen Trolli.. Till min tröst kan jag säga att det var inte jag som kom på namnet).


Juste, kom också på att jag ser ut som en rutinerad snusare på denna bild... Inte okej.

Hejdå, ska spöa skiten ur min vovve nu!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0