I love you annie

YO BITCHES.

Sitter just nu på min renbäddade och gudomliga säng. I bakgrunden spelas Montt Mardié – I love you Annie. I think we got us a njut-mode.

Idag har jag lagat middagen (med lite hjälp av motti) och den blev helt klart godkänd! Kricka backade ju till och med, då har man ju lyckats! På tal om Kricka ( Motti's karl) så prydde ju faktiskt han en av bilderna på baksidan av Sundsvalls tidning igår. Ni vet dom här 5 frågorna. Och för er alla som träffat Krister vet ni ju att han är en tvättäkta travare.. Det finns inget viktigare än travE om man heter Krister Gisslin. Men iallafall... tappade spåret totalt. Tidningen, juste. Dom frågade han om vad han tyckte om någon skidåkare som var aktuell nu iaf, han svarade: Är faktiskt helt ointresserad av skidor, jag kollar bara på TRAV.  Tragiskt men sant...........

Juste.. visste ni att Kristers bibel heter Travronden, nu vet ni iallafall ^^

Trav-guden


PS. jag ska äta chokladpudding snart. Gott som faen♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0