Moa, nybliven 17-åring med ganska många namn.

Dagen börjar lida mot sitt slut och denna dag har inte varit vilken dag som helst..... För det är MOE THA HOE'S födelsedag idag!

Vid det här laget borde ni känna till min kompis Moa, dock går Moa under ganska många namn.
Här är några favoriter:
  • Moe ( standard)
  • Moe tha hoe ( standard+kinky)
  • Moa toa ( ligger en viss historia bakom det)
  • Mosan ( bara för att det låter sött)
  • Mow cow ( snott från ödde, men visst klingar det fint då? )
  • Rubarak ( det är hennes kändisnamn)
  • Mona Lisa ( har bildbevis på detta)
  • Moa_bodybutter ( haha inget användbart men bara allmänt fult..)
  • DanielssoN ( Bara för att hedra Steffe)
  • ÖsteN eller ÖstiN ( Måste ju hedra marran också.. )
  • SIMS moa ( bara för att hon är nörd)
Det där var några smakprov från Moas alla namn!


Men nu till saken... Det jag ville säga var att jag hoppas du haft en KÖNG dag min fina vän! Och som jag tidigare nämde på fejjan, du har en Simskväll innestående med mig som du kan utnyttja i princip när du vill! I'm just a phonecall away. Och eftersom det är din födelsedag kan jag inkludera en Monster på köpet! Bara för du (jag med för den delen) är så lökig.

LOVE U MY OWN FAT MEXICAN GUURL! ♥








Här kommer lite bilder från lite äldre dagar så att säga.....
Och slutligen till bildbeviset.... Till allihopa där ute härmed bör ni tilltala Moa under " Mona Lisa"

Kommentarer
Postat av: elon

hjärtisaaaaar xD<3

2011-03-21 @ 14:48:34
URL: http://genbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0