Onsdagen dåråå

Alltsåååååååå. Fuck. Gjorde bort mig idag... rejält. Det kanske inte låter så farligt om jag skulle berätta, men ni ska veta att det var en utsatt situation och min fejja kunde liksom liknas med en brandbil...

Jag kan KANSKE berätta sen, om ni är riktigt snälla läsare ( fanz) xD

Förutom den där lilla incidenten har dagen varit riktigt naaajz. Startade dagen med sovmorgon, tog mig till skolan där jag skrev klart mitt referat och sedan var det dags för lunch ( det är under denna tidsperiod jag skämmer ut mig).  Sedan hade vi engelska och efter det så gick vi ner till bakgården<333 kan inte beskriva hur god chokladbollen var som jag köpte ( baxade:P), dör lite när jag tänker på den.... JUSTE. köpte en festis också, gissa vart jag smällde den?? Utanför polishuset!! Fick till en jädra fin smäll också, love my life moment ♥
Efter ett språkpass med livia ( som hade på sig jeans med playboy kaniner på stjääärten) så blev det en tripp till staden. Kom hem med ett par örhängen, fina sådana!

Nu är det dags att ta tag i situation och läsa om massmedia! Interessant kväll. Yepp.


PLUGG PEPP!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0