Plugg.....

Oups... var ett litet tag sedan jag kikade in här nu. Sorrry xD

Har haft en minst sagt händelserik helg, men det ska vi inte gå in på i närmre detalj.. Hehe. Stort misstag.. Men vad gör det om 100 år??
Jaja, iallafall ville jag väl bara kika in och tala om att jag är vid liv och att om jag inte uppdaterar än på ett tag kan orsaken till detta vara att jag har dränkts av mitt plugg. Har nämligen en tendens att skjuta upp plugg till sista sekunden och ja, det blir ju som det blir. SÅ härmed ska jag sätta min fot i plugglandets värld och ej stiga ur förrän jag har fullbordat mitt arbete ( kanske smiter ut för ett avsnitt av oth, men endast ett!! )

Smell ya latero fox


Me and my Frodo (LLL)

Kommentarer
Postat av: agnes nissilä

jag vet nog isabelle, jag vet nog.... ;) <3

2011-03-22 @ 18:27:50
URL: http://kaaet.devote.se/
Postat av: moa

dålig uppdatering hurru xD

2011-03-23 @ 20:30:22
URL: http://rubarak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0