Sleeping fail

Bögfilmen var väl helt okej... dock så somnade jag. Så fullpott får den ju garanterat inte iallafall.

Förresten. Gjorde fetaste failen. Jag somnade ju under filmen ( jag såg filmen på datorn) sedan vaknar jag av världens DUUUNK, tro på fan att jag dragit ner datorn i golvet. Trots min djupa sömn får jag panik och tar min käre vän och stoppar tillbaka den i sängen. Tanken var att jag skulle stänga av datorn och sätta ner den på golvet igen. Men hinner somna innan den tanken slog mig och vaknar återigen, denna gång av att jag rullar över datorn......... Vaknar till igen och denna gång sätter jag faktiskt ner datorn på golvet. Har undersökt datorn nu på morgonen och den verkar inte ha tagit någon större skada faktiskt, en liten buckla dock, men det är smällar man får ta ibland!

Nu ska jag duscha och klä på mig sen så drar jag mig mot Anki! Som hon tjatat..... Hehe.


En söt bild sen igår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0