Sportlov

Som ni märkt har bloggen inte varit prio nummer 1 precis, men det är smällar man får ta som stalkerZZ.

Ja mitt lov har i princip bestått av vänner, mat,vänner,mat,vänner och lite mat. Hehe. Nä men jag har väl inte gjort något märkvärdigt men det har varit skönt det med! Imorrn åker jag däremot upp till min faster med tjocka släkten för lite skidåkning och mys.

Lite bilder från lovet:

Fått lite privatlektioner av Olle Hedberg.

Gått modeshow för olika designers.

Lyckades klämma in en semla i min hektiska vecka ( Fettisdag är trots allt bara en dag om år..)

Nä men seriöst jag har mest bara:

KaxaT

*Visat vem som bestämmer*

Fick lust att besöka blåkulla, dock får det vänta till påsken.

Skrattade en hel del, här fångade vi ett underbart ögonblick :')


Jaja. Bara någon månad kvar till påsklov nurå, pepparå!!!

HÖRS HEJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0