The bad touch

Hello fellows.

Dunkar denna låt hemma hos frodo Bloodhound Gang – The Bad Touch , lägg märket till * GETTING HORNY NOW*, fett sköön.

VI har vare på birsta city idag och shoppat gärnet!! xD Jag fick med mig en ball jeansväst och även en fräck skjortväst, båda från coola carlings!! Maybe I show it to you guys, but just maybe...

Ikväll ska jag först o främst kolla på frodos match och om jag har tur ansluter anki mig. Sedan blire det en mysig myskväll, mysigt värre! Ville bara meddela er om min fredagskväll och till er läsare: It's okay to just let it out sometimes, så med andra ord. SLÄPP LOSS IKV!! Bara fredag en dag i veckan trots allt.

Gotta scoot to Böglunda.


Jag och frida under våran kampanj med Höglunda. Vi sponsrar Höglunda, dom ger oss kärlek. Eller ja, gjorde iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0