Missing you

Nu är jag hemma efter en härlig och rolig helg hos faster!

Här har ni min lyckats göra hos faster lista:
  • Gått upp minst 5 kg
  • Blivit en sorts klubba för den gigantisk hunden Cilla
  • Korsat en stor sjö för att komma till närmaste mack ( som förövrigt stängde innan bolibompa)
  • Diskuterat med berusade människor ( alltid lika underhållande)
  • Gjort årets debut i backen och dessutom utan några större failZ ( var dock otroligt nära att göra bort mig i knappliften men räddade situationen precis innan den kunde ha slutat illa.. Fanns ju fan i mig ungar som nyss lärt sig att stå på bena som gjorde det där bättre än mig -.- )
  • Diskuterat fram kvällens rulle bland tjocka släkten till min fördel ( det blev klassikern Notebook dock bara jag och Perra som såg klart, alla andra lämnade rummet... IDIOTER! )
  • Varit en dinosarie för en dag med Uno ( han är 3 år btw liksoom)
Ja det finns väl mer saker men det där var väl dom mest nämnvärda och icke sekretess belagda så att säga... Hehe.

Ni ser min blick och intensitet? Precis så såg jag ut under min dinosarie dag med Uno!



Kvällen har dock varit tung och jobbig. Var på minnesstund för min otroligt fina vän Mikaela. Du var en sån glad och snäll tjej och jag är så jävla glad att jag fick chansen att lära känna en sån underbar tjej som dig! Stugan utan dig kommer aldrig bli densamma, vem ska nu vara rumpans badmästare? Alla dopp från bastubryggan, alla glass stopp uppe i stugan, alla cykelturer ner till båthuset, alla underbara dagar nere i stugan med dig och gänget kommer jag alltid att minnas. Hoppas du har det bra vart du än är, sov så sött Mickis ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0