Get a life

Sitter just nu och glor på Big Brother, i brist på annat liksom. Men det är ju faktiskt lite underhållande, trots deras IQ.. Hehe ska väl inte klaga på dom, dom har säkert The time of their lives!

Just nu diskuterar dom om allas baksmälla, vädligt intressant. Det ryktas att rodney spydde.... intressant! Hörde också att Annie ( som jag trodde var lebb, hon MÅSTE vara bi åtminstone) och Putte fick till det i duschen, kinky!
Björnen vart ju väldigt berusad också och delade ut kärleksförklaringar till alla möjliga, bland annat till puddingen Martin * fett avis jag är nu.. *

Jaja, känner mig alldeles för insatt.. Måste ta tag i mitt liv. Återkommer med resultatet!
Jag och Frodo en romantisk vinterkväll i mars...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0