Moe tha hoe, only.

Moe tha Hoe är en flicka with a hell of a blogggHH. Hon har mycket små krims och är ett PRO på Sims. If you have the money she's going to get looow, just ride with tha flow you know. Hon älskar jordnötssmör och kan verkligen släppa ut en äkta odör. Tro mig, jag har varit där and it KILLS, fråga bara Nils! ( Hennes katt, för alla som inte är så insatt)
Marran och Steffe satt henne till världen, men man kan ju undra vad som hände på färden....
Känner att det strax är dax att knyta ihop säcken, innan hon helt har krossat mitt bäcken.
Ska bara avsluta med en liten fras, fett med knas.

I love you man I do, but just quit doing me in the two. Sämst engelska jag vet... men inte värre än den gången Moa sket.

Fattaru vad jag menar? Dom kanske kan liknas med stenar?

Hehe, nu fåre faktiskt räcka men först ska jag bara denna läcka. Moas fina blogg , kanske värd en publicering i din logg? Nja det var bara en fin gest, men gör som folk gör mest. SKIT I DE.

Only for you moe, enjoy.


Kommentarer
Postat av: moa

hahahaha nawis du e<33333 love u 2 man

2011-03-02 @ 09:41:24
URL: http://rubarak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0