Bekymmer

Men tjenare! Var ett tag sen sist... Busy girl you know :P

Äntligen börjar värmen komma fram så kan man jobba på brännan, vill ju inte se ut som Edward Cullen direkt xD Hehe, nä men alltså jag har fan i mig aldrig något vettigt att säga i denna blogg... Några spontana tips ni känner att ni vill dela med er av? I would love that <33

Några egna förslag är:
  • Gå lite djupare in på mitt o Olle Hedbergs förhållande ( dock är nog inte vårt förhållande värt att riskera pågrund av blogg popularitet.. Srry guys xD )
  • Lägga ut oroväckande bilder sen min barndom när jag var i spanien. Om jag säger så här.. Jag ser ut som en amerikansk pojke med pottfrilla som har fått i sig lite för mycket hamburgare vilket resulterade i chipstuttar.. Förstår ni på ett ungefär? INTE så inbjudande eller efterfrågat för den delen.
  • Helt enkelt sluta blogga så jag kan slippa bekymra mig!
Jaa.. så nu är det upp till er ( omkring 10 trogna läsare) att lägga fram korten på bordet! Min blogg ligger i era händer. Vårda den ömt och med eftertanke!

Kommentarer
Postat av: moe the hoe

Kör på spanienresan, vi vill se chippstuttar och potta two in one. Hedberg har vi hört nog om, ta hellre upp en mysig diskussionsstund om guden, jude law och hans älskarinna (mig alltså). DET SKULLE UPPSKATTAS!!!!



/random moe

2011-05-12 @ 00:14:59
URL: http://rubarak.blogg.se/
Postat av: moa (DEN RIKTIGA)

WTF!!!!!! det där har inte jag skrivit. Någon verkar utge sig för att vara mig. Skrämmande!!!



Jag tycker du ska köra på alla ovanstående, och varför inte lite skönhetstips för dina kvinnliga läsare? kjam

2011-05-12 @ 10:41:19
URL: http://rubarak.blogg.se/
Postat av: isabelle

hahahha, moa är de du som har skrivit båda för att vara dryg eller är det faktiskt någon jävel som använder ditt namn...? HAHAH, skön jävel isf xD

2011-05-12 @ 17:34:58
URL: http://isabellewesterbring.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0